Followers


Penawar hati

Semai kebaikan ,tuai kesedaran

Kau teman, kaulah sahabat.... 11:07 AM


Sahabat atau kawan merupakan insan yang paling penting dalam hidup aku selepas family..Segala kesedihan dan kegelisahan mungkin terubat dengan semangat dari sahabat-sahabat yang amat mengambil berat tentang diri aku..Merekalah teman suka dan duka....I love them very much..Walaupun kitorang jarang contact, tapi hubungan kitorg tetap kuat tidak pernah pudar walau dalam situasi yang berbeza.Pada satu hari tu, aku terima satu berita yang paling sedih dalam hidup aku.Aku kehilangan seorang sahabat dan teman.Aku rase dunia aku gelap .seolah-olah tkde satu pun cahaya yang ade. Airmata lebih deras dari air hujan,pada siapa nk aku luahkan kesedihan aku selain mak dan Abah...Tapi,tanpa ku minta, diorang hadir ketika aku di dalam kesedihan .Allah saje yg tahu... Merekalah yg menyuntik semangat dan keyakinan baru dalam jiwa aku...kerana mereka, aku berani untuk menjadi insan yang tabah menghadapi takdir tuhan....sekarg aku mampu mngukir senyuman...Thanks friends....

3 comments:

ShahruL said...

Shbt lah yg mnjdi kte kuat...
khlngn mrka mgkn mnydrkn kite spy lbih bdkri & bfkir lbih kehadapan...
smge hbgn yg tjlin ini kekal shgga akhir hyat..
aminnnn

suraya muhamad zainol said...

hargailah sahabat yang kita ada kerana mereka adalah pembimbing kita kearah yang lebih baik.

USIM KEPOH said...

nad be a strong person k

Post a Comment

Dengarlah